"The notes you don't play are as important as the ones you do" – Miles Davis

Micul meu Mowgli

Episodul 24

Dimineaţa asta mirosea a mare, a ceai de lămâie, a cafea. Era una dintre acele dimineţi desprinse din reclame. Ai fi aşteptat din moment în moment ca în imagine să apară vreun odorizant de interior sau o cutie cu vopsea lavabilă. Dar în imagine nu apăreau reclame.

El se trezea întotdeauna înaintea ei. Ea era leneşă, alintată. Avea scuza că se culca mai târziu decât el. Mult mai târziu. Aşa că se desprindea mai greu din visele de dimineaţă. Lăsa mai greu în urmă poveştile ţesute cu vrajă,  croşetate cu minuni, cu gust de nuci, gutui şi miere.

  • Ştii ce mi-ar plăcea?
  • Îhm…
  • Ştii?
  • Îhm… Dorm..

Ştia că îl aude chiar şi atunci când doarme. Că-i simte fiecare respiraţie pe piele, fiecare tresărire.

  • Mi-ar plăcea să nu mai vină niciodată toamna. Nici iarna.
  • Dar ţie îţi plac iarna, ploaia, plimbările în ger. Adori luna septembrie. Apoi, octombrie…
  • .. Mi-ar plăcea să nu mai fie niciodată frig pentru tine. Ca să dormi mereu goală. Să fii mereu bronzată. Să fii micul meu Mowgli.
  • Mowgli e băieţel, nu-mi place să-mi spui aşa, ştii…
  • Să rămâi şi peste an Mowgli cu pielea bronzată şi mereu caldă. Să nu mai ai niciodată mâinile şi picioarele reci. Să nu mai tremuri. Şi nu doar să dormi goală, dar să umbli prin casă goală…
  • Eu?
  • Da, tu. Să te uiţi la filme cu Jean Reno şi să mănânci prăjituri şi torturi de ciocolată.
  • Vrei să mă îngraşi?
  • Vreau să fii fericită. Fără nervi. Fără stress. Fără plâns. Fără să mai visezi urât.
  • Sunt fericită. Şi să ştii că şi oamenii fericiţi au, când şi când, coşmaruri.
  • Cum spuneam… Şi fără fobii.
  • Aici e mai greu. Prea greu…
  • O să lucrăm împreună, o să vezi.

Pe el îl iubea cel mai mult şi mai mult. Cât cerul de mult. Mereu, mereu.

Vecinii de deasupra se certau iar. De fiecare dată când ea ridica vocea la el câinele lor, un beagel grăsun, adorabil lătra. Câinii simt oamenii buni. Iar vecina de deasupra era o acritură needucată. O ţaţă cu unghii cu model animal print.abracadabra

Leave a Reply

